search


SCAP

caja1_baixa

SCAP
Proxecto Interdisciplinar de 4º de Deseño Gráfico
Patricia Ferreiro Hueso coa colaboración de Jose Alonso Echevarria

A nave Icars sufriu problemas nos seus motores e viuse obrigada a facer un descenso forzoso nun planeta descoñecido. Na aterraxe a nave tivo diferentes danos imposibles de solucionar para a tripulación. Polas brechas do casco coáronse un gran número de Glups, uns pequenos seres alieníxenas que destrúen todo ao seu paso e que acabarán por facer explotar a nave. Aínda por riba de males, o planeta é niño doutra raza perigosa, os Tatsianos, unhas criaturas lentas pero letais que se atopan axexando a todo ser vivo que queira fuxir. A única alternativa que ten a tripulación é escapar ás cápsulas de SCAP colocadas nos exteriores da nave. As SCAP funcionan correctamente pero os seus escotillas actívanse e desactivan aleatoriamente polos danos sufridos. A única forma que teñen de chegar a elas será conseguindo o maior número de granadas, cápsulas de vida e armas para vencer aos Glups e sobrevivir aos temibles Tatsianos antes de que a nave explote. Apúntaste á aventura?

SCAP é un proxecto interdisciplinar que naceu co condicionante desa materia que consistía en crear un proxecto de deseño en 3 meses coa colaboración dunha ou varias persoa ou varias alleos ao campo do deseño gráfico.
SCAP é un xogo repleto de desafíos e acción que che sorprenderá gratamente. O seu taboleiro de 60 cm x 60 cm, coas súas figuras, detalles e grandes cartas garanten unha comodidade insuperable sen mencionar que no taboleiro hai unha zona de xiro que cambiará a situación da nave por completo en calquera momento. Virando por fricción moverá parte da nave con todos os elementos que teña no
seu interior. Cunhas regras simples pero ben marcadas SCAP garante partidas intensas e divertidas de 20 a 45 minutos. Unha das cousas a destacar é que é un xogo flexible. Ten varias modalidades segundo o número de xogadores, de 2 a 8. O cal pode levar grandes partidas moi divertidas. Está pensado para 4 tripulantes que deberían fuxir dunha chea de retos. Isto implica que se queres gañar necesitarás crear unha estratexia, ter sorte e abrigo que non te pillen…

EQUIPO:
PATRICIA F. HUESO: Técnico Superior en Ilustración e Deseñadora gráfica.
JOSE ANTONIO ALONSO ECHEVARRÍA: Técnico Superior en Ilustración e Deseñador 3D en Espazo Ben Común en Allariz.

ASIGNACIÓN DE TAREFAS:
Patricia Ferreiro Óso: dirección artística, packaging, iconografía, funcionamento do xogo, deseño do taboleiro e cartas, maquetación do libro de instrucións e do resto de elementos que aparecen.
Jose Antonio Alonso Echevarría: modelado das figuras en 3D, creación de todas as ilustracións e colaborador no funcionamento do xogo.

tablero juego 1_baixa

piezas 3_baixa

peones 1_baixa

manual_baixa

manual2_baixa

caja5_baixa

caja2_baixa